نحوه حذف بکاپ از Veritas Backup Exec

How to Remove Backup sets in Veritas Backup Exec

من برای تهیه بکاپ از نرم افزار Veritas Backup Exec استفاده می کنم اما بعد از مدتی هارد اکسترنالی که برای این کار گذاشته بودم کامل پر شد و هیچ Job ی اجرا نمیشد.

بخاطر همین مجبور شدم تا بصورت دستی بکاپ های قدیمی رو حذف کنم.

حالا میخوام این تجربه ی کوچک رو با شما به اشتراک بذارم....


باید مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین:

1) مطمئن باشید که برنامه Veritas Backup Exec بسته هست. حالا روی آیکن کلیک راست کنید و Run As Administrator رو کلیک کنید.

2) حالا تب Storage رو انتخاب کنید.

3) از لیست Storageها، Storageی قبلا درست کردین و اطلاعات داخل اون ذخیره میشه رو انتخاب و دابل کلیک کنید.

4) از پنجره ی باز شده و منوی سمت چپ گزینه ی Backup Sets رو انتخاب کنید تا لیست تمام بکاپ های گرفته شده رو ببینید.

5) هر نسخه ای رو مد نظرتون هست رو انتخاب کنید و روش کلیک راست کنید و گزینه ی Expire رو بزنید.

6) از پنجره ی باز شده OK رو انتخاب کنید.

7) کار تمومه...


فقط دقت کنید اگه حجم فایل بکاپ تون زیاد باشه کمی طول میکشه تا حذف بشه.