معرفی چای ساز میگل

یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در کشور ما چای است که در اغلب خانواده ها حداقل یک نفر به این نوشیدنی علاقه مند است. داشتن یک چای ساز خانگی سرعت تهیه ی این نوشیدنی را بیشتر می کند و زحمت آماده سازی آن را کمتر خواهد کرد. چای سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل شده اند. کتری ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به سرعت به جوش می آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می دارند تا چای در قوری به آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش طعم و خوش رنگی تولید شود. چای ساز میگل مدل GTS 070 - A از تولیدات ساده و کاربردی است که به همراه یک قوری هدیه به خریدار عرضه خواهد شد. در واقع با وجود دو قوری استفاده از این چای ساز آسان تر خواهد بود چرا که می توانید از یکی از قوری ها برای دم کردن دمنوش های خانگی استفاده کنید. قوری این محصول بر روی کتری قرار می گیرد به همین دلیل جای خیلی کمی را بر روی کابینت آشپزخانه ی شما اشغال خواهد کرد. کتری این چای ساز قادر است آب را در زمانی کوتاه به دمای جوش برساند. سیم اتصال به برق دستگاه به قسمت پایه متصل است و این ویژگی باعث شده بتوان پس از جوشیدن آب، آزادانه کتری را جابه جا کرد.

جهه خرید لوازم خانگی میگل به فروشگاه آنلاین خانگی کالا مراجعه کنید


معرفی شرکت فیلیپس

فیلیپس، (به هلندی: Philips) یک ابرشرکت هلندی چندملیتی است، که ستاد مرکزی آن در شهر آمستردام، هلند قرار دارد. این ابرشرکت، در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد.

جهت دریافت بهترین قیمت لوازم خانگی فیلیپس کلیک کنید.

ابرشرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر می باشد و در ۱۰۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می نماید. در سال ۲۰۱۲ ابرشرکت فیلیپس به عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد.

برای دریافت بهترین قیمت اتوبخار فیلیپس کلیک کنید.

سهام این ابرشرکت در بازار بورس یورونکست آمستردام معامله می شود. ابرشرکت فیلیپس، همچنین در فهرست ثانویه بازار بورس نیویورک ذکر شده است.

قهوه

قهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شده گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است، این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور کشت می‌شود که در درجه اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقاست، هنگام رسیدن میوه گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت و فرآوری می‌کنند. دانه‌های قهوه خشک شده به درجات مختلف برشته می‌شوند، بسته به عطر و طعم مورد نظر، درجه‌بندی‌های پخت مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده‌است، قهوه کمی اسیدی است و می‌تواند به علت داشتن کافئین بالا موجب تحریک انسان گردد.

برای دریافت بهترین قیمت اسپرسوساز مباشی و اسپرسوساز نوا و اسپرسوساز دلونگی از فروشگاه آنلاین خانگی کالا بازدید کنید.


معرفی شرکت ژانومه

شرکت ژانومه (به ژاپنی: 蛇の目ミシン工業株式会社) شرکت ژاپنی تولید کننده چرخ خیاطی است که در سال 1921 میلادی در توکیو کشور ژاپن تأسیس گردید.

دفتر مرکزی این شرکت در هاچی‌اوجی، توکیو، ژاپن قرار دارد و همچنین کارخانه‌های تولیدی آن در کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند مستقر است.

این شرکت همچنین مالک برند Elna نیز است.

بهترین قیمت اتوپرس ژانومه را در فروشگاه اینترنتی خانگی کالا بیابید.